Monitorul Oficial numărul 1019 din 19 December 2016 (Partea I)

Cuprins:

  1. Ordin privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea și intervenția integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilități în grad de handicap, a orientării școlare și profesionale a copiilor cu cerințe educaționale speciale, precum și în vederea abilitării și reabilitării copiilor cu dizabilități și/sau cerințe educaționale speciale. Nr. 1305 / 17 Noiembrie 2016, Ministerul Sănătății
    Ordin
    Ministerul Sănătății
  2. Ordin privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea și intervenția integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilități în grad de handicap, a orientării școlare și profesionale a copiilor cu cerințe educaționale speciale, precum și în vederea abilitării și reabilitării copiilor cu dizabilități și/sau cerințe educaționale speciale. Nr. 5805 / 23 Noiembrie 2016, Ministerul Educației Naționale și Cercetării științifice
    Ordin
    Ministerul Educației Naționale și Cercetării științifice
  3. Ordin privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea și intervenția integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilități în grad de handicap, a orientării școlare și profesionale a copiilor cu cerințe educaționale speciale, precum și în vederea abilitării și reabilitării copiilor cu dizabilități și/sau cerințe educaționale speciale. Nr. 1985 / 4 Octombrie 2016, Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstni
    Ordin
    Ministerul Muncii

Descărcați documentul